|2012-07-02|
GIS, Mapy, Instytucje
Kraków: oferta pracy dla inspektora ze znajomością GIS
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora w Oddziale ds. Programu Ochrony Przed Powodzią w Dorzeczu Górnej Wisły Biura Wojewody. Aplikacje można składać do 11 lipca.
fot. SERTIT
|
|
|
|
|
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora: • Przygotowanie map inwestycji i zadań realizowanych w programie ochrony przed powodzią w dorzeczu górnej Wisły z wykorzystaniem rozwiązań GIS; odpowiadanie za ich wdrożenie; przygotowywanie raportów, analiz i symulacji na bazie rozwiązań GIS przedstawiających stan realizacji projektów. • Administrowanie danymi pozyskanymi od instytucji zaangażowanych w realizację programu (mapy, bazy metadanych) i współpraca z Głównym Urzędem Geodezji i Kartografii w zakresie wykorzystania Geoportalu oraz Informatycznego Systemu Osłony Kraju (ISOK) w celu wsparcia czynności związanych ze wstępną oceną celowości i analizą efektywności zgłaszanych do programu projektów. • Tworzenie i obsługa modułu SDI (Uniwersalny Moduł Mapowy) w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w celu dostarczenia do Geoportalu danych z województw, na których terenie realizowany jest program ochrony przed powodzią w dorzeczu górnej Wisły.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe, • 2 lata stażu pracy związanego z obsługą systemu GIS - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów, • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • znajomość przepisów ustaw: prawo wodne, prawo budowlane, • znajomość programów AutoCAD, Surfer, GIS – ArcGIS, Idrisi32, MIKE, • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, a także ustawy o służbie cywilnej oraz struktur administracji publicznej w Polsce, • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole, • umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe • wykształcenie wyższe o kierunku inżynieria środowiska, geodezja, geografia, kartografia.
Źródło: MUW
|