Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• sprawowanie nadzoru i kontroli działalności organów administracji geodezyjno – kartograficznej,
• kontrola jednostek wykonawstwa geodezyjnego i kartograficznego,
• kontrola prac geodezyjnych i kartograficznych wykonywanych na terenie województwa w zakresie zgodności i wykonywania z obowiązującymi przepisami prawa.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne
• powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze wykonawstwa geodezyjnego,
• uprawnienia z zakresu 1 i 2 w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość przepisów ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• znajomość przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
• znajomość przepisów ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
• umiejętność obsługi komputera,
• umiejętności analityczne,
• komunikatywność,
• odporność na stres.
Wymagania dodatkowe:
• uprawnienia z zakresu 3. i 4. w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość podstawowych programów geodezyjnych i systemów informatycznych prowadzenia mapy zasadniczej.