Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• porzÄ…dkowanie i rejestracja dokumentów bÄ™dÄ…cych podstawÄ… aktualizacji ewidencji gruntów i budynków;
• aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów i budynków;
• zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych;
• prowadzenie i udostÄ™pnianie podrÄ™cznego archiwum;
• utrzymywanie spójnoÅ›ci części opisowej i kartograficznej operatu ewidencji gruntów i budynków;
• wykonywanie wszelkich czynnoÅ›ci jakie okażą siÄ™ niezbÄ™dne przy realizacji w/w zadaÅ„.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie;
• wyksztaÅ‚cenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia;
• min. 6-miesiÄ™czny staż pracy w administracji publicznej;
• peÅ‚na zdolność do czynnoÅ›ci prawnych oraz korzystanie z peÅ‚ni praw publicznych;
• niekaralność za umyÅ›lne przestÄ™pstwo Å›cigane z oskarżenia publicznego lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
• praktyczna znajomość problematyki ewidencji gruntów i budynków;
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, 2;
• znajomość obsÅ‚ugi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), ISEG2000, GEO-MAP;
• znajomość jÄ™zyka angielskiego;
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporzÄ…dzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawy o ochronie danych osobowych, kpa, ustawy o gospodarce nieruchomoÅ›ciami, ustawy o ksiÄ™gach wieczystych i hipotece, ustawy o wÅ‚asnoÅ›ci lokali, kc, samorzÄ…du terytorialnego (w tym ustawa o ustroju m.st. Warszawy), ustawy o pracownikach samorzÄ…dowych;
• dokÅ‚adność, odpowiedzialność, systematyczność, umiejÄ™tność pracy w zespole, odporność na stres.