|2012-04-23|
Geodezja, GIS, Instytucje
Oferty pracy w GUGiK
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora (2 etaty) w Wydziale Fotogrametrii i Kartografii Tematycznej Departamentu Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Aplikacje można składać do 17 maja br.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku starszego inspektora do spraw obsługi merytorycznej zadania pozyskiwania danych w technologii lotniczego skaningu laserowego w projekcie ISOK: • uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonywanie cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień; • prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów; • przygotowywanie kryteriów jakościowych w obszarze obsługi danych ISOK, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie; • przygotowywanie procesów i zarządzanie produkcyjnym środowiskiem GIS służącym kontroli danych pozyskanych w ramach projektu ISOK w celu realizacji prac kontrolnych i odbiorowych. • raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne o specjalności fotogrametria lub kartografia, lub geograficzne, lub pokrewne, • 1 rok doświadczenia zawodowego w dziedzinie fotogrametrii, • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • dobra znajomość zagadnień związanych z fotogrametrią, w szczególności z lotniczym skaningiem laserowym. Wymaganiem dodatkowym jest znajomość środowiska MicroStation i ArcGIS.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku starszego inspektora do spraw obsługi merytorycznej zadania pozyskania wysokorozdzielczej ortofotomapy w projekcie ISOK: • przygotowywanie założeń technicznych oraz wymagań jakościowych produktów związanych z zadaniem pozyskania i weryfikacji wysokorozdzielczej ortofotomapy, w tym opracowywanie szczegółowych wymagań technicznych w celu wdrożenia ich w ramach realizacji projektu; • uczestniczenie w nadzorowaniu wykonawców zamówień związanych z pozyskaniem i kontrolą wysokorozdzielczej ortofotomapy, w szczególności uczestniczenie w odbiorach produktów, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu; • uczestniczenie w uzgadnianiu z instytucjami publicznymi warunków technicznych i organizacyjnych pozyskania oraz weryfikacji wysokorozdzielczej ortofotomapy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu. • prowadzenie dokumentacji technicznej i zarządzanie danymi w zakresie ortofotomapy projektu ISOK w celu zapewnienia prawidłowego obiegu materiałów; • przygotowywanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu realizacja zadań projektu; • przygotowywanie i raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w zakresie ortofotomapy w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi; • przygotowywanie propozycji zadań do planu pracy, planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych projektu w zakresie ortofotomapy i sporządza sprawozdania z wykonanych zadań, w celu wykonania prawidłowej sprawozdawczości.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne o specjalności fotogrametria lub kartografia, lub geograficzne, lub pokrewne, • 1 rok doświadczenia zawodowego w dziedzinie fotogrametri, • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • dobra znajomość zagadnień związanych z produkcją i kontrolą ortofotomapy.
Wymaganiem dodatkowym jest umiejętność pracy z oprogramowaniem umożliwiającym produkcję lub kontrolę ortofotomapy.
Źródło: GUGiK
|