|2011-08-31|
Geodezja, Instytucje
Warszawa: oferta pracy w delegaturze Biura Geodezji i Katastru
Urząd miasta stołecznego Warszawy ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych w Delegaturze Biura Geodezji i Katastru w Dzielnicy Mokotów. Dokumenty można składać do 5 września br.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: • rozpatrywanie wniosków o udostępnianie informacji z ewidencji gruntów i budynków; • udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operatach ewidencyjnych; • rozpatrywanie, wydawanie i uwierzytelnianie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego; • współpraca z innymi biurami Urzędu i instytucjami w zakresie udostępniania informacji z baz danych ewidencji gruntów i budynków.
Wymagania konieczne: • obywatelstwo polskie, • wykształcenie o kierunku geodezja i kartografia, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane: • znajomość zagadnień związanych z ewidencją gruntów i budynków; • obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych; • znajomość programu do ewidencji gruntów i budynków, GeoMap; • znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficzego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej; • ogólna orientacja nt. europejskich unormowań prawnych; • systematyczność, sumienność, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres.
Źródło: Urząd m.st. Warszawy
|