|2011-08-25|
Geodezja, Instytucje
Czy niegeodeta będzie nadzorował GGK?
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko starszego specjalisty do spraw geodezji i kartografii w Wydziale Geodezji, Kartografii i Struktur Administracji Publicznej Departamentu Administracji Publicznej. Dokumenty można składać do 8 września br.
fot. JP
|
|
|
|
|
|
Do zadań wykonywanych na tym stanowisku będzie należało: • wykonywanie zadań ministra związanych z nadzorem nad Głównym Geodetą Kraju, w tym w zakresie skarg i wniosków, • wykonywanie zadań ministra związanych z nadzorem nad Instytutem Geodezji i Kartografii, • współpraca z Głównym Urzędem Geodezji i Kartografii oraz Departamentem Prawnym MSWiA przy opracowywaniu projektów aktów normatywnych z dziedziny geodezji i kartografii, • prowadzenie spraw związanych z transpozycją dyrektywy INSPIRE do polskiego prawa, • współpraca z Głównym Urzędem Geodezji i Kartografii w sprawach katastru nieruchomości oraz współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej w zakresie rozwoju systemu katastralnego, • opracowywanie dla urzędów terenowych i osób indywidualnych informacji i wyjaśnień z zakresu geodezji i kartografii, • opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć oraz odpowiedzi na skargi.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe, • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, • wiedza z zakresu geodezji i kartografii, • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa materialnego administracyjnego oraz prawa cywilnego, • umiejętność analizy i syntezy informacji, • umiejętność organizacji pracy własnej, • umiejętność skutecznego komunikowania się.
Wymagania dodatkowe: • wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, kartografii, gospodarki nieruchomościami, administracji lub prawa, • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, • znajomość przepisów ustawy: o samorządzie terytorialnym, o pracownikach samorządowych, o instytutach badawczych, o infrastrukturze informacji przestrzennej, o gospodarce nieruchomościami oraz o działach administracji rządowej, • znajomość struktur i zasad funkcjonowania administracji publicznej, • znajomość języka angielskiego.
Źródło: MSWiA
|