Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2011-08-16| Geodezja, Instytucje

Co z konkursami na dyrektorów w GUGiK?

Na 31 sierpnia przewidziano badanie kompetencji kierowniczych w dwóch konkursach na dyrektorów departamentów Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Trzeci konkurs już zakończono.


Co z konkursami na dyrektorów w GUGiK? <br />
fot. Wikipedia
fot. Wikipedia

Jak już informowaliśmy, 23 i 29 kwietnia br. rozpoczęto trzy procedury naboru na stanowiska dyrektorów:
I – Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej,
II – Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
III – Departamentu Informacji o Nieruchomościach.
Procedury konkursowe podzielono na 3 etapy: 1. weryfikacja formalna ofert, 2. rozmowy kwalifikacyjne, podczas których sprawdzeniu podlega w szczególności wiedza merytoryczna wymagana na stanowisku oraz – o ile to konieczne – sprawdzian umiejętności językowych, 3. badanie kompetencji kierowniczych. Do przeprowadzenia powyższych naborów 6 czerwca powołano zespoły konkursowe.

Wymagania formalne w poszczególnych naborach spełnili:
(I) 1. Barbara Antkiewicz,
2. Krzysztof Beczkowski,
3. Sebastian Chwalibogowski,
4. Marzena Ostrowska,
5. Jolanta Przedlacka,
7. Adolf Wysocki,
8. Andrzej Zaręba;
(II) 1. Krzysztof Beczkowski,
2. Piotr Dziekan,
3. Andrzej Natuniewicz;
(III) 1. Krzysztof Beczkowski,
2. Arkadiusz Ciupa,
3. Jarosław Wysocki.

Obecnie trwają procedury naboru na dyrektorów departamentów I i III. W obu przypadkach kandydatów czeka 3. etap, tj. badanie kompetencji kierowniczych. Zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o służbie cywilnej ich ocena musi być przeprowadzona przez uprawnionego psychologa, przeprowadzi ją zatem ekspert zewnętrzny. Na podstawie raportu eksperta zespoły konkursowe podejmą dalsze decyzje. Ostatecznie o wyniku naboru zadecyduje rozmowa dyrektora generalnego urzędu (do czasu obsadzenia wakatu zastępuje go Krzysztof Podolski – dyrektor Biura Obsługi Urzędu) z nie więcej niż dwoma kandydatami wskazanymi przez zespół konkursowy.
Nieoficjalnie uzyskaliśmy informacje, że do 3. etapu w konkursie na dyrektora Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej zostali zakwalifikowani: Barbara Antkiewicz i Andrzej Zaręba.

Natomiast zespół konkursowy przeprowadzający nabór na stanowisko dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego po przeprowadzeniu dwóch etapów stwierdził, że żaden z kandydatów nie spełnił określonych w ogłoszeniu wymagań dotyczących wiedzy, kwalifikacji oraz doświadczenia i 5 lipca zakończył rekrutację bez wskazywania kandydata.

AW


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Testy skanera SPL w Kopenhadze
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS