|2011-08-16|
Geodezja, Instytucje
Co z konkursami na dyrektorów w GUGiK?
Na 31 sierpnia przewidziano badanie kompetencji kierowniczych w dwóch konkursach na dyrektorów departamentów Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Trzeci konkurs już zakończono.
fot. Wikipedia
|
|
|
|
|
|
Jak już informowaliśmy, 23 i 29 kwietnia br. rozpoczęto trzy procedury naboru na stanowiska dyrektorów: I – Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, II – Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, III – Departamentu Informacji o Nieruchomościach. Procedury konkursowe podzielono na 3 etapy: 1. weryfikacja formalna ofert, 2. rozmowy kwalifikacyjne, podczas których sprawdzeniu podlega w szczególności wiedza merytoryczna wymagana na stanowisku oraz – o ile to konieczne – sprawdzian umiejętności językowych, 3. badanie kompetencji kierowniczych. Do przeprowadzenia powyższych naborów 6 czerwca powołano zespoły konkursowe.
Wymagania formalne w poszczególnych naborach spełnili: (I) 1. Barbara Antkiewicz, 2. Krzysztof Beczkowski, 3. Sebastian Chwalibogowski, 4. Marzena Ostrowska, 5. Jolanta Przedlacka, 7. Adolf Wysocki, 8. Andrzej Zaręba; (II) 1. Krzysztof Beczkowski, 2. Piotr Dziekan, 3. Andrzej Natuniewicz; (III) 1. Krzysztof Beczkowski, 2. Arkadiusz Ciupa, 3. Jarosław Wysocki.
Obecnie trwają procedury naboru na dyrektorów departamentów I i III. W obu przypadkach kandydatów czeka 3. etap, tj. badanie kompetencji kierowniczych. Zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o służbie cywilnej ich ocena musi być przeprowadzona przez uprawnionego psychologa, przeprowadzi ją zatem ekspert zewnętrzny. Na podstawie raportu eksperta zespoły konkursowe podejmą dalsze decyzje. Ostatecznie o wyniku naboru zadecyduje rozmowa dyrektora generalnego urzędu (do czasu obsadzenia wakatu zastępuje go Krzysztof Podolski – dyrektor Biura Obsługi Urzędu) z nie więcej niż dwoma kandydatami wskazanymi przez zespół konkursowy. Nieoficjalnie uzyskaliśmy informacje, że do 3. etapu w konkursie na dyrektora Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej zostali zakwalifikowani: Barbara Antkiewicz i Andrzej Zaręba.
Natomiast zespół konkursowy przeprowadzający nabór na stanowisko dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego po przeprowadzeniu dwóch etapów stwierdził, że żaden z kandydatów nie spełnił określonych w ogłoszeniu wymagań dotyczących wiedzy, kwalifikacji oraz doświadczenia i 5 lipca zakończył rekrutację bez wskazywania kandydata.
AW
|