Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2011-07-29| GNSS, Mapy

Regaty z Garminem

Garmin został oficjalnym dostawcą systemów kompleksowej nawigacji i komunikacji morskiej dla 34. regat o Puchar Ameryki.


Regaty z Garminem

W ramach podpisanej umowy partnerskiej Garmin udostępni wielofunkcyjne plotery z dotykowym wyświetlaczem (MFD) z serii GPSMAP 7000. Produkty Garmin znajdą się na wyposażeniu jednostek klasy IACC biorących udział w Louis Vuitton Cup oraz w finałowych regatach o Puchar Ameryki. Modele wyposażone w dotykowe ekrany o przekątnej 12 i 15 cali za sprawą zaimplementowanej technologii Garmin G Motion wyróżniają się wysoką funkcjonalnością oraz intuicyjną i prostą obsługą. Jest to szczególnie ważne w trakcie regat, gdzie na podjęcie kluczowych decyzji załogi mają czasem sekundy.

Dzięki szerokiej współpracy z America’s Cup Event Authority (ACEA) Garmin opracował narzędzia umożliwiające optymalne zarządzanie całą flotą. Rozwiązanie takie pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym aktualnego położenia poszczególnych jednostek. W miarę możliwości z innowacji sygnowanych marką Garmin będą mogli skorzystać wszyscy uczestnicy regat, co z pewnością pozwoli na uzyskanie lepszych wyników na poszczególnych etapach rywalizacji.

W szczególnych przypadkach osoby nadzorujące regaty będą miały dostęp do zaawansowanych map BlueChart g2 Vision, które oferują m.in. możliwość skorzystania z rozległej bazy danych zdjęć satelitarnych, wykonanych w wysokiej rozdzielczości, widoku 3D z poziomu morza (Mariner’s Eye) i spod powierzchni wody (Fish Eye) oraz systemu wyznaczającego najlepszy kurs do obranego celu. Oprócz wysokiej klasy ploterów ACEA wykorzysta również następujące produkty Garmin: radiostacje morskie VHF 300i, urządzenia nadawczo-odbiorcze AIS 600, radary GMR 24HD, oprzyrządowanie morskie GMI 10, autopiloty GHP 10V czy cyfrowe echosondy GSD 22.

Źródło: Manejo, fot. americascup.com


«« powrót

Udostępnij:    

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Wielodrożność a Galileo
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS