|2011-07-01|
Geodezja, Instytucje
Warszawa: Oferta pracy w Biurze Geodezji i Katastru
Urząd m.st. Warszawy ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi interesantów w Biurze Geodezji i Katastru. Dokumenty można składać do 7 lipca br.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: • wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków i skarg; • udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywanych spraw; • udzielanie informacji ustnych z operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych; • wydawanie dokumentów.
Wymagania konieczne: • obywatelstwo polskie, • wykształcenie minimum średnie, • minimum roczny staż pracy w administracji publicznej, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane: • wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, • znajomość zagadnień związanych z ewidencją gruntów i budynków, • doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z obsługą interesantów, • obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych, programów kancelaryjnych, • znajomość regulacji prawnych z zakresu: geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej, • ogólna orientacja nt. europejskich unormowań prawnych, • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie w sytuacjach trudnych i stresujących, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Źródło: Urząd m.st. Warszawy
|