Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2011-04-26| Instytucje

GUGiK ogłasza konkursy na trzech dyrektorów

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza 3 konkursy na wyższe stanowiska w służbie cywilnej: • dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, • dyrektora Departamentu Informacji o Nieruchomościach oraz • dyrektora Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej. We wszystkich trzech przypadkach dokumenty można składać do 23 maja 2011 r.


GUGiK ogłasza konkursy na trzech dyrektorów

Do zadań dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego należy:
• organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy w departamencie w celu zapewnienia prawidłowego jego funkcjonowania,
• nadzorowanie prowadzenia Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (FGZGiK), w tym opracowanie planu funduszu oraz przygotowanie i opiniowanie projektów zmian w tym planie,
• koordynowanie opracowania projektów aktów prawnych i standardów technicznych dotyczących PZGiK, w tym opłat, zgłaszania prac oraz organizacji państwowego zasobu,
• nadzorowanie i monitorowanie opracowywania i wdrażania technologii i rozwiązań teleinformatycznych służących obsłudze, modernizacji, przetwarzaniu i udostępnianiu danych, informacji i dokumentów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny (PZGiK) oraz usług infrastruktury informacji przestrzennej,
• prowadzenie nadzoru nad właściwą realizacją projektów finansowanych ze środków UE w celu zapewnienia szerokiego dostępu do danych,
• nadzorowanie spraw dotyczących właściwego wykorzystania nowych technologii wdrożonych do prowadzenia PZGiK na poziomie powiatowym i wojewódzkim w celu umożliwienia szerokiego rozpowszechnienia tych technologii,
• nadzorowanie stosowania standardów i wytycznych technicznych dotyczących narzędzi i technik teleinformatycznych wykorzystywanych do prowadzenia i udostępniania PZGiK w celu realizacji polityki Państwa w tym zakresie,
• nadzorowanie udostępniania danych z PZGiK przez CODGiK, w aspekcie realizacji polityki cenowej oraz prawidłowości stosowania opłat w celu zapewnienia finansowania dla PZGiK,
• ustalanie, akceptowanie i wdrażanie rocznych planów pracy (plan pracy departamentu i plan rzeczowo-finansowy) w celu prawidłowej realizacji zadań departamentu.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne, kartograficzne lub pokrewne, lub informatyczne,
• co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym lub 3 lata na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
• doświadczenie w zakresie planowania i realizacji projektów w dziedzinie informacji przestrzennej lub geodezji i kartografii,
• znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii, infrastruktury informacji przestrzennej i z dziedzin pokrewnych,
• znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych i zamówieniach publicznych,
• umiejętności organizacyjne, umiejętność organizacji pracy zespołu i kierowania ludźmi,

Wymagania pożądane:
• doświadczenie zawodowe w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami współfinansowanymi ze środków UE,
• znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
• znajomość problematyki społeczeństwa informacyjnego, e-administracji, budowy, funkcjonowania i zarządzania systemami informacyjnymi,
• umiejętność formułowania wymagań dla systemu prawnego w zakresie związanym z działalnością departamentu,
• umiejętność wystąpień i prezentacji publicznych,
• znajomość języka angielskiego,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office.



Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora Departamentu Informacji o Nieruchomościach należy:
• organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy w departamencie w celu zapewnienia prawidłowego jego funkcjonowania;
• nadzorowanie i monitorowanie procesu modernizacji katastru nieruchomości, prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości, rejestru granic i powierzchni jednostek podziału terytorialnego kraju, zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach;
• koordynowanie opracowania projektów aktów prawnych i standardów technicznych dotyczących opracowań geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby katastru nieruchomości, państwowego rejestru granic, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz przygotowania warunków wdrażania katastru w tym zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach;
• sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz technologiczno-organizacyjnego nad realizacją przez Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej zadania utrzymania i eksploatacji systemu Integrującej Platformy Elektronicznej/Powszechnej Taksacji Nieruchomości (IPE/PTN) w celu utrzymania prawidłowego funkcjonowania oraz rozwoju systemu;
• współdziałanie z innymi departamentami urzędu oraz innymi instytucjami krajowymi w procesie informatyzacji katastru, wdrażania zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach, państwowego rejestru granic oraz jego integracji z (EGiB) i ewidencją miejscowości, ulic i adresów (EMUiA);
• Ustala, akceptuje i wdraża roczne plany pracy (plan pracy departamentu i plan rzeczowo-finansowy) w celu prawidłowej realizacji zadań departamentu.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne, lub ekonomiczne, lub pokrewne,
• co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowisku kierowniczym lub 3-letni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
• znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii i z dziedzin pokrewnych,
• znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych i zamówieniach publicznych,
• znajomość przepisów regulujących postępowanie administracyjne,
• znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• umiejętności organizacyjne, umiejętność organizacji pracy zespołu i kierowania ludźmi.

Wymagania pożądane:
• doświadczenie zawodowe w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej lub wykonawstwie geodezyjnym,
• znajomość problematyki katastru nieruchomości, społeczeństwa informacyjnego, e-administracji, budowy,
• umiejętność formułowania wymagań dla systemu prawnego w zakresie związanym z działalnością departamentu,
• umiejętność wystąpień i prezentacji publicznych,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office.



Do zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej należy:
• organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy w departamencie w celu zapewnienia prawidłowego jego funkcjonowania;
• nadzorowanie i monitorowanie procesu nadawania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii, sprawy odpowiedzialności zawodowej osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, sprawy uznawalności kwalifikacji zawodowych obywateli państw Unii Europejskiej w celu zapewnienia wysokiej jakości i skutecznej realizacji zadań przez pracowników departamentu;
• nadzorowanie rozpatrywania skarg na bezczynność lub opieszałość działania wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu podniesienia zaufania obywateli do organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej;
• nadzorowanie prowadzenia działań kontrolnych i nadzorczych wynikających z uprawnień Głównego Geodety Kraju w stosunku do urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w celu zapewnienia przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii;
• nadzorowanie prowadzenia kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu i Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz monitoring poprawności realizacji przez nie zadań w celu uzyskania dla kierownictwa Urzędu obiektywnej oceny poprawności funkcjonowania Urzędu;
• koordynowanie prowadzenia kontroli zewnętrznych dokonywanych w Urzędzie przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne organy i jednostki kontroli państwowej oraz nadzorowanie realizacji zadań wynikających z wystąpień NIK i innych organów i jednostek kontroli państwowej w celu zapewnienia usunięcia ewentualnych nieprawidłowości stwierdzanych przez te kontrole;
• ustalanie, akceptowanie i wdrażanie rocznych planów pracy (plan pracy departamentu i plan rzeczowo-finansowy) w celu prawidłowej realizacji zadań departamentu.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne, kartograficzne, lub pokrewne, lub prawnicze, lub administracyjne,
• co najmniej 5-letni staż pracy, w tym w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym lub 3 lata na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
• doświadczenie lub/i wykształcenie w zakresie sprawowania nadzoru lub prowadzenia audytu/kontroli,
• znajomość przepisów prawa w zakresie działania departamentu (w szczególności prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego)
• umiejętność organizacji systemu nadzoru i kontroli,
• umiejętności organizacyjne - umiejętność organizacji pracy zespołu i kierowania ludźmi,

Wymagania pożądane:
• doświadczenie zawodowe w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• znajomość metodyki i doświadczenie w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli
• znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii, w tym w szczególności z zakresu organizacji służby geodezyjnej i kartograficznej,
• znajomość przepisów nt. ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
• znajomość zasad i umiejętność praktycznego przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych,
• umiejętność wystąpień i prezentacji publicznych,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Źródło: GUGiK


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Skanowanie wnętrza platformy wiertniczej
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS