Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog

Wiadomości


|2016-08-25| Geodezja

Powiat wodzisławski: Punkt Obsługi Klienta Indywidualnego już działa

W Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim uruchomiony został Punkt Obsługi Klienta Indywidualnego. Wszystko po to, aby jeszcze sprawniej załatwiać sprawy mieszkańców, przedsiębiorców i gmin.


Powiat wodzisławski: Punkt Obsługi Klienta Indywidualnego już działa

Punkt powstał z myślą o usprawnieniu działalności wydziału i podwyższeniu standardu obsługi klientów. Dotąd osoby fizyczne, chcące pozyskać dane z zasobu geodezyjnego, oczekiwały na załatwienie swojego wniosku w tej samej kolejce co firmy geodezyjne. W efekcie, wydanie np. prostej mapki formatu A4 zajmowało około tygodnia. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci indywidualni będą mogli otrzymać zamówione mapy i wypisy jeszcze tego samego dnia, w którym zgłosili się do wydziału.

Wyłączenie osób fizycznych z kolejki pozwoli również na zwiększenie tempa obsługi jednostek wykonawstwa geodezyjnego, o co wnosili sami geodeci. Sprawniejszej obsłudze posłuży m.in. zainstalowany w pomieszczeniu monitor, na którym wyświetlane będą mapy poglądowe. – Chcemy być postrzegani jako urząd nowoczesny, przyjazny naszym klientom, dlatego wprowadzamy nowe rozwiązania organizacyjne i technologiczne, usprawniające pracę starostwa – wyjaśnia Michał Lorek, sekretarz Powiatu.

Co ważne, w wydziale wdrożona została także aplikacja iKERG, która pozwala na zdalną obsługę zgłoszeń robót geodezyjnych lub kartograficznych oraz przesyłanie pism dotyczących tych zgłoszeń przez internet. Przed uruchomieniem tej aplikacji geodeta musiał przychodzić do ośrodka dokumentacji kilkakrotnie: najpierw aby zgłosić robotę, później aby odebrać przygotowane materiały, a wreszcie by oddać rezultaty swojej pracy. Dzięki zgłaszaniu robót on-line nastąpiło znaczne skrócenie obsługi. Zmniejszyła się też liczba papierowych dokumentów i wizyt w urzędzie.

Źródło: Powiat Wodzisławski


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Skanowanie wnętrza platformy wiertniczej
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS