Zamówienie podzielono na 8 części, które dotyczą:
• cz. I – miasta Biała Podlaska oraz powiatów radzyńskiego i bialskiego w woj. lubelskim;
• cz. II – powiatów parczewskiego, włodawskiego i hrubieszowskiego w woj. lubelskim;
• cz. III – miasta Suwałki oraz powiatów sejneńskiego i augustowskiego w woj. podlaskim;
• cz. IV – powiatów monieckiego i sokólskiego w woj. podlaskim;
• cz. V – powiatów kazimierskiego, pińczowskiego, włoszczowskiego i buskiego w woj. świętokrzyskim;
• cz. VI – powiatów opatowskiego, sandomierskiego oraz staszowskiego w woj. świętokrzyskim;
• cz. VII – powiatów nidzickiego, mrągowskiego i szczycieńskiego w woj. warmińsko-mazurskim;
• cz. VIII – powiatów ostródzkiego i olsztyńskiego w woj. warmińsko-mazurskim.
Poszczególne części zrealizują:
• cz. I – Sklep Wielobranżowy „Agata” z Pasłęku (wartość podpisanej umowy – 204 tys. zł brutto, co stanowi ok. 111% budżetu zamawiającego; dla tej części wpłynęły dwie oferty);
• cz. III – ULP z Suwałk (84 tys. zł; ok. 98% budżetu; wpłynęła jedna oferta);
• cz. IV – InterTIM z Suwałk (108 tys. zł; ok. 100% budżetu; wpłynęła jedna oferta);
• cz. V – Geokart-International (149 tys. zł; ok. 107% budżetu; wpłynęły dwie oferty);
• cz. VII – ULP z Suwałk (133 tys. zł; ok. 104% budżetu; wpłynęły cztery oferty);
• cz. VIII – Geokart-International (187 tys. zł; ok. 110% budżetu; wpłynęły dwie oferty).
Części II i VII zostały unieważnione, ponieważ ceny potencjalnie najkorzystniejszych ofert przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.