Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• kontrola przestrzegania przepisów przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii,
• kontrola i ocena dokumentacji dołączonej do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej drogi krajowej i wojewódzkiej w części obejmującej podziały nieruchomości,
• kontrola i ocena dokumentacji dołączonej do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,
• udział w prowadzeniu nadzoru i kontroli działania powiatowej administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, reprezentowanie lubelskiego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego przed WSA.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne;
• 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym,
• znajomość ustaw: w zakresie geodezji i kartografii, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
• posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2,
• znajomość obsługi nowoczesnych urządzeń pomiarowych i technik obliczeniowych.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2300 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Inne oferty pracy na Geoforum.pl