Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przeprowadzanie kontroli jednostek wykonawstwa geodezyjnego w celu zbadania poprawności wykonywania prac geodezyjnych z obowiązującymi przepisami prawa;
• realizowanie kontroli administracji geodezyjnej wykonującej zadania zlecone z zakresu administracji rządowej;
• nadzór nad realizacją przez samorządy terytorialne zadań z zakresu geodezji i kartografii;
• rozpatrywanie skarg obywateli na działania administracji geodezyjnej oraz wykonawców prac geodezyjnych;
• przygotowywanie projektów decyzji w postępowaniach odwoławczych z zakresu geodezji i kartografii;
• opracowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych w postępowaniach nadzwyczajnych z zakresu geodezji i kartografii;
• rozpatrywanie wniosków spółdzielni mieszkaniowych w celu refundacji przez Skarb Państwa kosztów poniesionych na prace geodezyjne;
• współtworzenie projektów planów kontroli (na okres 1 roku) jednostek wykonawstwa geodezyjnego i administracji publicznej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
• uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2,
• znajomość ustawy:
Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
o infrastrukturze informacji przestrzennej,
o służbie cywilnej,
Kodeks postępowania administracyjnego,
• znajomość instrukcji kancelaryjnej – rozporządzenie prezesa Rady Ministrów
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Wymagania dodatkowe:
• 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
• pozostałe zakresy uprawnień zawodowych wynikające z art. 43 ustawy z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2820 zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl