wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
blog
|2016-10-25 | konferencja

WARSZAWA

Geomarketing Forum 2016

organizator: Connected Life Communication Group

Które miejsce wybrać na lokalizację sklepu czy galerii handlowej? Jak sprawdzić rozmieszczenie twoich obecnych i potencjalnych klientów (biorąc pod uwagę takie elementy, jak m.in. wiek, płeć czy zasobność portfela)? Gdzie kierować działania promocyjne? Odpowiedzi na te i inne pytania padną podczas kolejnej edycji Geomarketing Forum 2016.

Szacuje się, że 80% wszystkich informacji posiada aspekt przestrzenny, zwłaszcza tych, z którymi do czynienia na co dzień mają przedsiębiorstwa. Od adresów klientów i grup docelowych, przez rozmieszczenie konkurencji i ważnych z punktu widzenia danej firmy obiektów (uczelnie, dworce, lotniska, strefy rozrywki itd.), po potencjalny zasięg czy strefy dojazdu naszych odbiorców – w każdym z tych elementów lokalizacja jest nie tylko pomocna, ale wręcz kluczowa do analizy obecnych i planowania przyszłych działań.

Na potrzeby związane z czynnikiem przestrzennym odpowiadają rozwiązania geomarketingowe bazujące na technologiach GIS. Systemy klasy GIS pozwalają połączyć w spójną całość kilka elementów: mapę cyfrową, dane przedsiębiorstwa, dane o rynku oraz socjodemograficzne. W efekcie z kilku często niewiele mówiących informacji, po nałożeniu ich na siebie uzyskujemy zupełnie nową perspektywę i unikalną wiedzę. Często zaobserwować można zjawiska i trendy, których wcześniej nie sposób było dostrzec. Zwłaszcza, że wyniki analiz geomarketingowych przedstawiane są w atrakcyjnej i łatwo przyswajalnej postaci: kolorowych map, grafów, wykresów i tabel.

– Nie bez powodu „geomarketing” stał się jednym z najbardziej popularnych trendów ostatnich lat – wyjaśnia Paweł Kacperek, organizator Geomarketing Forum. – Dodać należy, że pomogły mu
w tym inne, zbieżne z nim trendy w postaci mobility, big data czy IoT. Od kilku już lat obserwujemy z bliska branżę i widzimy jej dynamiczny rozwój w ostatnim czasie. Jedną z najciekawszych zmian są zwiększające się zasoby, którymi można zasilić rozwiązania geomarketingowe. To już nie tylko adresy, ale też ogromne bazy danych pochodzące z urządzeń mobilnych czy dotyczące naszych zachowań w sieci. Centra handlowe poprzez umieszczanie odpowiednich sensorów są w stanie powiedzieć, skąd przyszedł klient, który odwiedził dany sklep i gdzie poszedł dalej. Przy odpowiedniej analizie tego typu wiedza jest bezcenna. Pozwala głębiej zrozumieć klienta i jego potrzeby, a poprzez to zapewnić sobie jego lojalność, lepiej wykorzystać jego potencjał (choćby poprzez cross-selling), pozyskać innych, jemu podobnych klientów i w efekcie zwiększyć przychody – dodaje Paweł Kacperek.

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną m.in. rodzaje narzędzi, metody wykorzystania usług geomarketingowych i możliwości oferowane przez analizę odpowiednich danych. Zaproszeni eksperci opowiedzą, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe, monetyzować dane, zarządzać działami planowania i sprzedaży czy optymalizować działania związane z obsługą klientów.

Partnerami tegorocznej edycji Geomarketing Forum są: Data Wise, PwC i WIGeoGIS.

więcej

imprezy

nazwa / miasto
kraj / zagranica
archiwum
Raczki Elbląskie w chmurze punktów
czy wiesz, że...
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
created by BRTSOFT

O nas

  • Właścicielem portalu Geoforum.pl jest Geodeta Sp. z o.o., wydawca miesięcznika GEODETA oraz serwisu egeodeta24.pl
  • Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp. Od 2005 roku na bieżąco dostarcza informacji z powyższych dziedzin i umożliwia ich komentowanie.
  • GEODETA (Magazyn Geoinformacyjny) ukazuje się od czerwca 1995 roku i jest największym oraz najbardziej popularnym polskim miesięcznikiem prezentującym aktualne zagadnienia z zakresu: geodezji, kartografii, katastru, GIS-u, fotogrametrii i teledetekcji, nawigacji satelitarnej itp.
  • GEODETA cyfrowy to elektroniczna wersja tradycyjnego wydania miesięcznika. W serwisie egeodeta24.pl można zamawiać zarówno prenumeratę, jak i pojedynczne wydania

Zespół redakcyjny

  • Katarzyna Pakuła-Kwiecińska (redaktor naczelny)
  • Anna Wardziak (sekretarz redakcji)
  • Jerzy Przywara
  • Bożena Baranek (szefowa Działu Prenumeraty)
  • Jerzy Królikowski (redaktor prowadzący Geoforum.pl)
  • Damian Czekaj
  • Bogdan Grzechnik

Kontakt

Geodeta Sp. z o.o.
02-541 Warszawa,
ul. Narbutta 40/20
tel. (22) 849-41-63, 646-87-44
redakcja@geoforum.pl
Prenumerata
prenumerata@geoforum.pl
b.baranek@geoforum.pl
Reklama
k.kwiecinska@geoforum.pl
facebook twitter Instagram RSS