Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog

Wiadomości


|2014-04-17| GIS, Przetargi

Przetarg na system ewidencji dróg rozstrzygnięty i... unieważniony

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy rozstrzygnął ogłoszony w grudniu 2013 r. przetarg na opracowanie systemu ewidencji i zarządzania drogami, jednocześnie unieważniając postępowanie z marca br.


Przetarg na system ewidencji dróg rozstrzygnięty i... unieważniony
Przypomnijmy, że pierwsze postępowanie dotyczące systemu ewidencji dróg, rozpisane w październiku ub.r., unieważniono z powodu zbyt wysokich wartości złożonych ofert. W kolejnym, z grudnia 2013 r. wpłynęła jedna oferta (konsorcjum w składzie: Geopolis Polska oraz MCX Telecom z Warszawy), która jednak została przez zamawiającego odrzucona i przetarg po raz kolejny unieważniono.

Trzecie postępowanie wszczęto 4 marca br., dzień przed wpłynięciem odwołania firm Geopolis Polska i MCX Telecom, które 21 marca Krajowa Izba Odwoławcza uwzględniła i nakazała powtórzenie czynności oceny i wyboru oferty. Jak możemy przeczytać w „Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania”, zamawiający nie unieważnił od razu marcowego przetargu, gdyż bazując na wcześniejszych wyrokach KIO, spodziewał się, że odwołanie nie zostanie rozpatrzone z powodu wadliwego pełnomocnictwa.

Ostatecznie w wyniku powtórzonej procedury oferta Geopolis Polska oraz MCX Telecom o wartości 10 mln zł uznana została za najkorzystniejszą i zamawiający podpisał z konsorcjum umowę. W konsekwencji przetarg z 4 marca unieważniono.

Zamówienie obejmuje m.in.:
• dostawę oprogramowania dziedzinowego pozwalającego m.in. na zarządzanie infrastrukturą drogową, mobilną pracę w terenie, zarządzanie danymi przestrzennymi,
• dostawę sprzętu, w tym 15 tabletów z odbiornikiem RTK, 14 modułów GPS, serwera danych georeferencyjnych, smartfonów czy mobilnych stacji roboczych,
• wdrożenie w terenie sprzętu obsługującego systemy monitoringu, ITS i GPS wraz ze wszystkimi modułami,
• pozyskanie danych do rejestrów i ewidencji ZDW; mają one dotyczyć ponad 1,7 tys. km dróg i być zebrane za pomocą odbiornika GPS, odometru oraz systemu 6 kamer, a także na podstawie dostępnych map i ortofotomapy.

DC


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Jak oszukać GPS?
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS